čtvrtek 5. listopadu 2015

Listopadová challenge

Druhá polovina října byla u mě ve znamení nicnedělání, zázvorového čaje, svařeného vína a spousty dobrého jídla. Dalo by se říct, že od závodu Night run jsem, co se týče fyzické aktivity, nedělala vůbec nic. Kromě denního ježdění na kole do práce, které se nedá moc počítat. Nejdřív mě přemohlo nachlazení, pak jsem sbalila pár věcí, obě shiby a odjela na týdenní dovolenou na chalupu. Jediné dvě aktivity, kterým jsem se na chalupě věnovala, bylo venčení psů a vaření. Vaření spousty dobrého jídla, hlavně litry mojí oblíbené dýňové polévky. Samozřejmě se na mě tenhle neplánovaný odpočinek a kopice jídla podepsaly.

zdroj: www.pinterest.com

Je tu začátek nového měsíce a je více než nutné vrátit se do starých kolejí. V neděli jsem se přemohla a šla běhat. Sice jen čtyři kilometry, ale lepší něco než nic. Nechci si dávat žádná předsevzetí ohledně běhání, listopad je přeci jen už trochu chladnější měsíc a já neumím dýchat nosem, takže další nachlazení by na sebe nemuselo nechat dlouho čekat. Ale určitě pokud to jen trochu půjde, tak vyběhnu do ulic. Koupila jsem si nové krásné termolegíny a nějaká trička, která se mi budou hodit i na kolo a lyže, takže by byl hřích oblečení pořádně nevyužít.

zdroj: www.pinterest.com

A samozřejmě se nutně musí vrátit na scénu Bikram jóga. Slibuju, že co nejdříve budu stát připravená ve studiu a permanentkou se upíšu k měsíčnímu pravidelnému cvičení. Už mi to moc chybí. To teplíčko v sále, příjemní lidé a hlavně vždy usměvavé instruktorky.

zdroj: www.pinterest.com

Další co je hodně důležité je jídlo. Můj asi největší problém. Jídlo miluju a moc se neumím ovládat. Nejsem fanouškem diet, to ani náhodou, ale trochu střídmosti a přemýšlení nad skladbou jídelníčku by to chtělo.


Takže s chutí do toho a půl je hotovo. Doufám, že na konci listopadu budu mít o čem napsat a ne jen o tom jak jsem celý listopad nic nedělala J

Žádné komentáře:

Okomentovat