čtvrtek 14. července 2016

NEJHORŠÍ LEKCE JE TA, NA KTEROU NEPŘIJDETE

Je pondělí a já jsem skoro po dvou týdnech dovolené zpět ve městě a chystám se na Bikram jógu. Na jednu stranu se už strašně těším, jóga mi chybí, ale na druhou stranu jsem unavená, potřebovala bych doma uklidit a přes den jsem málo pila, takže bude lekce určitě náročnější než jindy. Navíc jsem dva týdny necvičila, takže mi to nepůjde tak jak jsem zvyklá a budu naštvaná. Důvody proč nejít převálcovaly ty proč jít, takže jsem zůstala doma. Sice jsem si hezky uklidila, dala si dlouhou procházku se psíky, ale s postupujícím večerem přišly výčitky, že jsem se na jógu vykašlala. No pro jednou se nic nestane, zítra půjdu.


www.bikramyogacb.cz




V úterý se mi samozřejmě taky nechce. Jezdím všude na kole, venku prší a představa, že přijedu do studia promočená mě vůbec neláká. Že bych to vzdala i dnes? Naštěstí se aspoň na chvíli počasí umoudří, takže stihnu přejet a nezmoknout.




Už když vcházím do studia a uvidím usměvavou recepční a instruktorku Terku, tak jsem ráda, že jsem se přemohla a vyrazila. Dnes je tu překvapivě hodně plno, ačkoliv letní lekce nebývají tak navštěvované. Sál je téměř zaplněný, volná místa jsou už jen ve třetí řadě, kterou nemám ráda, protože na sebe špatně vidím do zrcadla a přijde mi, že je tu větší horko než jinde. Naštěstí objevím jedno místečko ve druhé řadě, i když je až u zrcadlové stěny. Snad se sem nějak vejdu. Rychle převléknout a zpátky do vyhřátého sálu.




Ještě než lekce začne, tak cítím jak mi všude po těle vyskakují krůpěje potu, na zádech už dokonce začíná stékat. Tohle bude pořádně horká lekce. A taky že ano. Po úvodní sérii cviků jsem prohřátá až do morku kostí, i ručník začíná být propocený. Ale cítím se dobře. Na řadě je moje oblíbená pozice stoj na jedné noze s hlavou u kolene - Dandayamana-Janushirasana. Podle té vždycky poznám jak jsem na tom s fyzičkou, ale dnes mi to překvapivě jde na obě strany. Docela se mi ulevilo. Ještě uvidíme jak mi půjde stoj na špičce - Padangustasana, pak už bude jen sérii na zemi, kde je sice největší teplo, ale když se člověku zamotá hlava, tak má aspoň jistotu, že nespadne z velké výšky.


Dandayamana-Janushirasana



Padangustasana


Ačkoliv mi přišlo, že je v sále větší teplo než jindy, tak byla celá lekce v pohodě. Hlavně ten skvělý pocit po lekci, že jste pro sebe něco udělali, máte krásně protažené tělo a svěží mysl. Kdybych nebyla měkká, tak jsem šla už včera a opět bych se přesvědčila o pravdivosti tvrzení naší instruktorky Terezky, že nejhorší lekce je ta, na kterou nepřijdete :-)

Namaste, Monika

Zdroj obrázků - www.pinterest.com

Žádné komentáře:

Okomentovat