pátek 20. listopadu 2015

Jídlo v hlavní roli

Jídlo je pro mě velký problém. Miluju ho a nedokážu se vzdát toho, co mám ráda. Bohužel na jídle stojí a padá veškerá moje snaha o shození přebytečných kil nebo spíš snaha o zformování postavy (v překladu je to vlastně snaha o to nemít velké břicho!!!). 

Zdroj: www.pinterest.com




Měřím kolem 160 centimetrů a vážím 53 kilo, takže tlouštík nejsem. Jen to moje nešťastné břicho. Problém vidím v disciplíně, hlavně v odpočinkových dnech. Pokud mám naplánováno jít v daný den na lekci Bikram jógy, tak se snažím už od rána hodně pít a správně jíst. Takže dobrá snídaně, svačinka, lehký oběd… Před lekcí nemůžu být ani přejedená, ani hladová. Ale když vím, že ten den na lekci nejdu, tak se tolik nehlídám. Bohužel. A není to jen o tom, že bych do sebe od rána bezhlavě házela všechno jídlo, které potkám, ale mám jídlo velmi špatně rozložené. Hlavně vynechávám odpolední svačinu a pak jsem schopná k večeři sníst cokoliv mi přijde pod ruku a přejíst se.

Zdroj: www.pinterest.com



Snažím se si nosit do práce jídlo v krabičkách, svačiny si chystat dopředu, ale stejně mi to nejde. Kolikrát v práci svačinu nestihnu a po návratu domů už si na jídlo moc nevzpomenu. To až později večer mi žaludek sám zahlásí, že už dlouho nic nedostal. Jenže v této fázi už se moc neovládám a jím a jím…. Začarovaný kruh? Možná. Jak z toho ven? Pevná vůle a disciplína. Zvládnu to? Tak to je právě ta výzva. Výzva, která se mi zatím moc nedaří. Tak uvidíme jak to půjde dál. Listopad se sice blíží ke konci, ale správné stravování je napořád a ne jen na dobu než člověk dosáhne svého cíle. Tak mi držte palce!

Monika

Žádné komentáře:

Okomentovat