úterý 21. června 2016

21.6. - MEZINÁRODNÍ DEN JÓGY

Kromě toho, že je dnes první letní den, tak je také MEZINÁRODNÍ DEN JÓGY. A musím přiznat, že jógu v poslední době dost flákám. Abych úplně nezahálela, tak cvičím doma alespoň pozdravy slunci a několik oblíbených protahovacích pozic z první série ashtangy, ale mojí milovanou bikram jógu necvičím už tři týdny.


Zdroj



A proč vůbec necvičím? Odpověď je jednoduchá - za všechno může moje nešikovnost. Před třemi týdny se mi povedlo zranit si rameno. Sice je to jen naražené, ale bolelo to jako čert. Vlastně bolí pořád, ale pauza už je moc dlouhá a cítím, že je ten správný čas, abych naskočila zpět do mého jógového života. A taky je to nutnost. Plavková sezóna klepe na dveře a já si klidně dám tří týdenní pauzu. 


Zdroj


A právě proto, že je dnes mezinárodní den jógy, tak už tuhle pauzu musím utnout a začít znovu cvičit. Nejenže mi jóga strašně chybí, ale taky mám obavy, aby moje fyzička nevzala roha a já zas nezačínala úplně od začátku. 


Zdroj


Také se chystáte oslavit mezinárodní den jógy jógou? Aspoň pozdrav slunci a krátkou meditaci by si tento den určitě zasloužil. Nebo pokud máte příležitost, vyrazte v sobotu do pražského SaSaZu na Yoga Sensation, který se koná v rámci víkendového Reebok Fitness Sensation

Namaste, Monika

Žádné komentáře:

Okomentovat