pondělí 22. února 2016

NOVÉ ZAČÁTKY

Nejsem žádný chronický dietář, ale velmi často se mi stane, že vyjedu ze svých kolejí a začnu trochu míň cvičit a trochu víc jíst. Jak už jsem psala v minulém článku (tady), neprožívám teď úplně růžové období a nějak se mi nedaří naskočit zpět do mého režimu. A protože se blíží jaro a navíc dneska je úplněk, tak jsem se rozhodla, že to vezmu pěkně z gruntu. Neříkala bych tomu dieta ani detox, je to jen snaha o vrácení se do formy a příprava na jaro.





Ráno jsem začala pořádnou sklenicí teplé vody a citronové šťávy. Je to sice můj rituál už nějaký ten pátek, ale proč ho nezmínit. Citronová šťáva dodá vitamín C a v kombinaci s teplou vodou hezky nastartuje metabolismus. Po ranní sprše jsem sezobla chlorellu na detox a vyrazila na kole do práce.V práci jsem si dala svou klasickou snídani - bílý jogurt s ovocem a semínky. A teď přichází první větší změna, se kterou budu mít možná trochu problém. Chtěla bych omezit zbytečný cukr, takže jsem si uvařila kafe bez cukru. Povím Vám, že žádná sláva to není, ale dá se to. Možná se díky tomu dopracuju i k úplnému vyřazení kávy, což by vůbec nebylo špatné. Nemá na mě žádné povzbuzující účinky, jen mi prostě chutná.




Abych přes den nehladověla, tak jsem si včera napekla muffiny z ovesných vloček, které jsou plné různých semínek, oříšků a ovoce. Svačiny totiž dost odbývám. Hlavně tu odpolední, pokud necvičím, tak často vynechávám a pak se nacpu večer. Pokud cvičím, tak je to o něco lepší, protože jít hlady na Bikram jógu nejde. A to je další můj nový začátek, vrátit se k pravidelnosti a cvičit Bikram jógu aspoň čtyřikrát týdně. Dnes to vyšlo s jógou i lehčím jídelníčkem. Než půjdu spát, tak si ještě připravím sklenici mladého ječmene. Ječmen obsahuje spoustu prospěšných látek jako jsou minerální látky, stopové prvky, aminokyseliny a enzymy. Hlavně minerály je nutné doplňovat pokud cvičíte Bikram jógu pravidelně.




Tak a teď nezbývá nic jiného než se toho držet, neobalovat si nervy sladkostmi a radši si zacvičit jógu.

Taky se Vám občas stane, že hřešíte až moc a těžko se vracíte do starých kolejí?

Namaste, Monika

Žádné komentáře:

Okomentovat