čtvrtek 8. října 2015

ZAČÍNÁM BLOGOVAT!

Tak a je to tady. Už nějaký čas o tom přemýšlím a konečně jsem se definitivně rozhodla. Začínám psát blog. Je ve mně spoustu pochybností a obav. Obav z toho jestli mě to bude bavit a hlavně jestli to bude bavit vás. Ale jak praví staré přísloví, kdo se bojí, nesmí do lesa. Takže všechny pochybnosti a obavy odsunuji do pozadí a jdu do toho! Uvidíme co z toho bude, zrušit blog můžu vždycky. Nebyla bych první ani poslední. Ale pevně doufám, že alespoň někoho moje články zaujmou a inspirují.
A o čem to tu vlastně bude? Jak napovídá název blogu, tak jedním z hlavních témat bude moje milovaná bikram jóga. Chtěla bych se s vámi navzájem motivovat a podporovat v aktivním a zdravém životnímu stylu. Ale budu psát i o jiných sportech,  jídle, cestování, psech, knížkách a vlastně o všem co mě baví a dělá můj život lepší a zábavnější.

A kdo jsem? Jmenuji se Monika, spadám do věkové kategorie 30+ J a žiji na jihu Čech. Jak je asi jasné, miluji jógu, hlavně tu horkou – bikram.  Jógu cvičím už přes deset let, bikram jógu necelé čtyři roky. Vlastním dvě krásné fenky shiba – inu, se kterými podnikám spoustu procházek a výletů a jsem také začínající chovatel. Nikdy asi nebudu patřit mezi věhlasné chovatele, ale když už jsem se jednou rozhodla chodit na výstavy a mít štěňata, tak se založení chovatelské stanice samo nabízelo. Ale o tom někdy více v samostatném článku. Také velmi ráda vařím a peču, jak podle receptů, tak ráda vymýšlím svoje recepty. A samozřejmě ráda jím J

Jamamba del Monte de Haya & Bakemono Nyoko Jam


To by v úvodu stačilo. Těšte se na první článek, bude samozřejmě o tom hlavním, o józe.

Monika

Žádné komentáře:

Okomentovat