pátek 20. května 2016

BARVÁM NEUTEČEŠ



V sobotu 14. května proběhl v u nás v Budějovicích první ročník běžeckého závodu Barvám neutečeš. Kdo znáte, tak asi víte, že to vlastně ani závod v pravém slova smyslu není. Čas se neměří, vítězem není nikdo. Vlastně vítězové jsou všichni zúčastnění a že nás byli skoro 3000. Hlavním smyslem závodu je zábava. A té bylo dost.





Trať závodu má 5 kilometrů a probíhá se pěti barevnými stanovišti. Jestli si myslíte, že se dá barevným útokům utéct, tak jste na omylu. Snad na všech stanovištích jsem to schytala přímo do obličeje a většinu barev jsem si i ochutnala, dobré fakt nejsou :-) Naštěstí jsou zdravotně nezávadné.




Zrovna běhání nepatří mezi moje TOP sporty. V lednu jsem si sice předsevzala, že budu trénovat, ale protože trávím dost času Bikram jógou a procházkami se psy, tak na běh mi čas nezbyl. Na tomhle závodě to ale zas tak nevadilo. Horší bude červnový půl maraton, ačkoliv poběžím jen pěti kilometrový úsek. 




A proč se vůbec účastním běžeckých závodů, když běh není můj oblíbený sport? Tak za prvé je to pro mě výzva a výzvy já ráda :-) A za druhé se závodů účastním v rámci pracovních teambuildingů.




Doufám, že tento první ročník nebyl zároveň posledním a běh Barvám neutečeš se do Budějovice za rok zase vrátí, byla to vážně zábava. Naštěstí nám vyšlo i hezké počasí a to skoro celý předchozí den propršel. 




A jak jste na tom s běháním vy? Běháte pro radost, pro kondici a nebo běh rádi nemáte? Jestli jste z Prahy, tak máte ještě pořád šanci si tenhle závod zaběhnout a užít si spoustu zábavy s přáteli. Koná se zítra 21. května a registrace jsou stále ještě otevřené. Více informací najdete zde - Barvám neutečeš. Tak s chutí do toho!

Namaste, Monika



Žádné komentáře:

Okomentovat